Ayl123 Kızlar doğum öncesi günü gününe olurdum doğumdan beri hey ay dört beş gün gecikirim korunuyorum bu arada hamilelik söz konusu değil yaşayan var mı sebebi nedir doktora gidicem randevu bekliyorum
Eceeeenurrrrrrr Ayl123 bende öyleydim ama şimdi 2 hafta da bir geliyor dün doktora gittim çık normal dedi bazılarının geç bazılarının erken gelirmiş