Kızlar merhaba bende pcos var. Pcos bütün belirtilerini yaşıyorum. Kilo alma, kıllanma, sivilcelenme, adet düzensizliği, insülin direnci, erkeklik hormonu yüksekliği. Şuana kadar hiç gidip de tedavisini aramadım. Ama kıllanma artık çok sıkıntı olmaya başladı. Lazer düşündüm ama duyduğuma göre tekrarlama riski varmış. Bu hastalığın belirtilerini düzeltecek kılları azaltacak falan bir tedavisi bir ilacı var mı acaba? Pcos olup da Lazer yaptıran kurtulan var mı?