zehraaslan Bebeğinize 6 aydan önce hiç mi su vermiyorsunuz, yoksa az da olsa haftada birkaç çay kaşıgi kadar veriyormusunuz , özellikle sadcee anne sütü almayıp mama da veren annelerden tavsiye istiyorum
Tugce59 zehraaslan ilk altı ay meme ve mama birlikte gitmiştik ve hiç su vermedim. Ek gıdaya başladığım gün ek gıdanın arkasından su da vermiştim. O şekilde su vermeye başlamıştım.
Eslemdemr0308 linahanimm sizde yemeği suyla yapıyorsunuz ama yine de susatıyor dimi 😁 mamalar şekerli ve anne sütü almıyorsa verile bilir ağazında pamukcuk oluşmaması için
Eslemdemr0308 Ben 3 günlükten itibaren doktorumun tavsiyesiyle ¾ cay kaşığı ( kaynatılıp soğutulduktan) sonra veriyordum mama içtiği için hem içi yanmasın diye çünkü mamalar şekerli hemde agazinda pamukcuk olmasın diye verdim hiç de sorun yaşamadım çok şükür suanda 16 aylık olacak su içmeyi çok seviyor 🥰
2boymommy zehraaslan mama icen bebisin su ihtiyaci karsilanmali benim oglum 2aylik 11 günlük mamadan sonra bi kac cay kasigi veriyorum doktorumun tavsiyesiyle ilk cocugumdada verdim.. Bu bebegime Basta vermedim gün icerisinde okadar huysuzlaniyordu ki anlatamam bir gün yine böyle huysuzlandi bir cay kasigi kaynatilmis sogutulmus su verdim resmen bebegimin yüzünde o rahatlama ifadesini gördüm okadar mutlu oldu ki gözlerinin ici güldü megersem su ihtiyaci varmis. Mamayi su ile hazirliyoruz diye su vermemezlik yapmayin anne sütü gibi degil cünkü mama.
zehraaslan 2boymommy evet annne sütü verenler zaten şu vermeyebilir ama işin içinde mama olunca bencede bir kaç kaşık verilebilir mama susatiyor şekerli olduğundan
2boymommy zehraaslan aynen öyle hani mama suyla yapiliyor okey ama o baska bu baska afiyet olsun yarasin insallah bebislere🌸💗
Acemiannee000 zehraaslan biz mama+meme beslendik. Kabızlık sorunumyz olduğu için doktorumuz mamadan sonra biraz su verebilirsin demişti.niz 2-3 aylıkken başlamıştık
ISILTAN zehraaslan Kendi şahsi fikrim her zaman değil ama veriyorum kaynatıp oda sıcaklığına gelmiş 1 çay kaşığı su . Sonuçta mamada su ile yapılıyor zarar vermez fikri ile verdim .
2boymommy ISILTAN cay bile verilebiliyor yani suyun nasil bir zarari olabilir ki sonucta kaynatip sogutup öyle veriyoruz ve öyle litrelerce su icirmiyoruz ya🤣
ozlem5494 zehraaslan bebeğim 3 aylık sadece anne sütüyle besleniyor sağlık ocağındaki ebe ver dedi ama doktoruma sordum gerek yok dedi ben de doktorumu dinledim vermedim