irem12 2 aylıkken zinco kullandım 2 ay boyunca iyi geldi ama sonra işe yaramamaya başladı gibi 6 aylık olacağız hala gazı bitmedi. Sizce nurse işe yarar mı kullanan var mı
eymenin_annesi34 irem12 bende kullandım nurse harveys ama pek etki etmedi bize 4 aylık ılduk hâlâ zinco kullanıyorum iyi geldi çok şükür
Cemile45 Allah yardımcın olsun cnm ben 3 ay nurse kullandım çok iyi geldi tam gazı kesti diyebileceğim kadar yani .
irem12 Cemile45 sağol canım denemek lazım aslında İçeriği nasıl biliyor musun Melisa rezene vs varmış galiba
Adn- Nurse harveys kullandım Dr tavsiyesi üzerine 3 ay etkili oldu sonrasında bebeğimin besin alerjisi durumu çıktığı için farklı bi ilaca geçtik . Ben memnundum rahatlatıyordu