Gün içinde belki iki üç kaşık pilav yada makarna yiyor o şekilde duruyor gündüz bir şey yemeyince gece acıkıyor iki kere kalkıyor ve iki biberon süt içiyor memeden kestim 3 ay olsu bir ay geceleri sütte vermedim ama bu sefer uyuyamıyordu sabaha kadar ayagımda sallıyordum daha sonra acıktığını düşününce süt içirdim gerçekten acıkıyormuş gün içinde bir şey yemediği için bütn macunla vitaminler ne varsa kullandım kullanmaya devam ediyorum ama hiçbiri iştahını açmıyor kan verdik bütn vitaminler iyi ondada sıkıntı yok ama yemek yemiyor böyle olan var mı ne yapmam lazım yemesi için 2 yaşında daha sonraki zamanalrda iştah açılır mı hep böylemi gider