aybikreis _tospikannesi Airfryer tamamen popüler olan, olmasa yokluğu hissedilmeyen bir alet. Ben aldım, 1 2 kez kullandım almasaydım iyiydi küçük bir fikir, alırken tekrar tekrar düşünün
124dorukcum124 SEM marka var çok güzel ben kullanıyorum fiyatında diğerlerine göre çok iyi iç genişliği falan rahat kullanım