Kızlar selam elimdeki ebebekten aldığım yenidoğan takımlarını ve zıbınları satmak istiyorum kaç takım olduğunu ve modellerini de atabilirim ilgilenenler _eraamseyy ınstagram adresinden iletişime geçebilir antalyadan elden de verebilirim sayılı giyildi zaten 28 günlük bebeğim olmadığı için satacağım