Merhaba güzel anneler üç gün önce ben baya bir hasta oldum 9.5 aylık bebeğim var hep benimle doktora gittik bana ve ona ilaç verdi fakat bebeğimde dün geceden beri öksürük başladı gıcık gibi geliyor ilaçlarını kullanıyorum mustelanin göğüs balsami ni aldım onu sürdüm sirtina göğsüne ayaklarinin altına burnunu temizliyorum açıyorum sürekli onun dışında sizin uyguladığınız başka yöntemler var mıdır yardımcı olabilir misiniz