minikgkcm 6 ay, 20 gunluk kızım var. Ek gıda alıyor. Ne versem zeytinyağı ile veriyorum. Kabız oldu. 4 gundur yapamıyor. Çok ıkınıyor ama sadece top gibi minik bisey cıkarabiliyor. 4 gun doktora gitmek icin erken mi?
Melikee000 minikgkcm top gibiyse kesin kabızlık oluyor bende çok çektim kabızlıktan ya benim kızımda 6ay 17gunluk gidin bir doktora
Mgf minikgkcm bekledikce yapamadigi icin dahada sertlesip zorlanacaktir.1 yasnda oglum ara ara bizde kbzlk ysiyoruz.7 aylkkn fitil vermslerdi.ck zrda klirsam ceyrek fitil veriyorum bn.ama öncesnde zeytinyagi kayisi erik suyu faln sebze yedryorum baktm gcmz ve hftasi dolrsa fitil veriyorum.siz bi doktra gorunn isterrsnz.ayı kücukmus daha
minikgkcm Melikee000 yaa evet 3 gün top gibi yaptı 1 gundurde hiç yapmıyo. Akınıyor kıpkırmızı oluyor.
minikgkcm Mgf bende verdim ama geçmedi. 4 gün oldu 1 hafta beklesem mi diye dusundum ama emin olamadım
Busraak1 Benim bebeğim de bu ay ek gıdaya geçti sizin gibi kabızlık yaşadık hatta bir seferinde 6 gün yapmadı kakasını.Yulaflı mamalar günkurusu kayısı ile karıştırdım şeftali armut benzeri verdim suyu da içtiği kadar vermeye çalıştım muz ve patatesi de bir süre kestim şimdi düzeldi .Yavaş yavaş bağırsakları alıştıkça açıldı şu an hemen hemen her gün yapıyor hatta bazen bir kaç kez
edaasnbs 6 ay 15 günlük oğlum var aynı sorun bizde de oluyor gün kurusu kayısı alıp suda 10 15 dakika kaynatıp yulafla ya da yoğurtla yediriyorum faydasını görüyorum sizde deneyin isterseniz