Nurella86 benim bebeğim sürekli huysuz bir bebek iste yoksa direk keserdim zaten ben önce , ağlamasından tokluğu anlaşılmıyor sürekli kucağımda zaten , doymasini cis takibiyle anlayabilirim anca ona da cesaret edemiyorum işte , zaten 2 haftadır kilo almadı beslenmedigi için ne yapacağımı şaşırdım .