2 saat önce babamın kalp krizi geçirdiği haberini aldım. Şuan yoğun bakım. Ana damarı komple tıkalı ve diğer 2 damar daha. Ve tek böbrek verilen ilaçlar böbreğinide riske sokıyormuş. Apar topar yola çıktık. Ama ben yerime sığamıyorum. Çok fazla çevrem yok. İçim kavruluyor. Nolur bu gece duanızda bize de yer verin.