Kbralivaa ben normal muayeneye gittiğim zaman da almıştı doktorum her kadın yılda 1 kere baktirmali diye bir de doğumdan sonra kanamam falan bitince de almıştı 2 senedir yaptırıyorum bende 1-2 ay içinde yine yaptıracağım en son yaptırdığımdan 1 sene geçti üzerinden. Çok önemli bir test herkesin yaptırması gerekiyor