Kizlar evimizin havası cok kuru iç dış yalıtım oldugu icin hava almiyor gündüz nekadae havalandirsamda gece sabaha kadar bogazimiz kuruyor 7 bucuk aylik bir oğlum var bogazi kurudugu icin haliyle oda öksürüyor bende youtube dan bim aktüel urunlerine bakarken kiwi markasının hava nemlendiricisjni gördüm uygun fiyata dedim firsat bu fırsat hemen gittim aldim esimle beraber kurduk bi gun sabaha kadar calisti pek bi faydasini görmedim diyebilirim birde bunun harcadığı elektirik var tabi aranizda iyi bi markanin nemlendiricisini kullanan memnun kalan varmi ? Iyi akşamlar dilerim guzel annisler 😚