Ferah_2019 Merhaba annişler 2 ay önce verem aşısı yaptık kolunda hiçbirşey yoktu 3 güne kadar şuan kolu şişik hafif beyaz hemşire öyle olursa tutar demişti verem aşısı yaptıranlar varmı normal mi bu durum sizce?_
Selcanasral Ferah_2019 Evet aşının tuttugunu gösteriyormuş bizdede aynısı olmuştu kendiliginden geçmişti
Kevser61 Ferah_2019 bız ası oldugumuzda da aynısı oldu hıc bısey yoktu kolunda 1-1bucuk ay gectı aşi yerı kızarmıs. Normal dedı saglıkocagı
duruliyasmom Bizim ne iz oldu ne başka birşey. Doktorumuz kimi bebekte iz olur kiminde olmaz. Ama her iki durumda da aşı tutmuş demektir demişti.