Kızlar bir sorum olacak erkek annelerine oğlum 4 yaşında 2 yaşına yakın sünnet oldu kasık bölgesi yağlı dediler pipisi gomuler bilir bu buyegene kadar düzelir dedi çok şükür büyükce o düzelme sağladı. Ama sorun tesislerinde doktorlar doğduğunda kontrol etti aylık muanesinde ettiler diye hatırlıyorum sunnetede kontrol edildi benim sorum boyutu çok küçük sanki dıstan duruşu nasıl olmalı bilemedim eşime acaba testisleri inmemismi ben anlamıyorum sen bak demiştim ozman var elle geliyor demişti bı sıkıntı varmıdır yada kasık bölgesi yağlı olduğu için mi küçük duruyor olabilir. Bu konuda basına gelen var mı yada bile bı doktora götürsem mi