Esraraz Benim oğlum çok gazlıydı doktor özellikle bulgur pilavı yemeyin dedi. Süt yapıyor ama fazlasıylada gaz yapıyor.
nurpamuk Bütün yemeklerinize azıcık kimyon atın ben öyle yapıyorum ve süt yapan ne varsa yiyorum birde rezene çayı için günde 1-2 kere ben çok faydasını gördüm
Cemremmmmm KereMini1 yooook yapar mi yaaa 😂😂.bulgur kız o tabiki yapar.hem nasil yapar tahmin bile edemezsin. Ben hamileyken biraz fazla kacirmistim doguruyorum sandım hastahane gittim de gaz o dedi doktor 😂
KereMini1 Kayinvalidem bulgur pilavi yapti bi tencere. Yedim mecbur. Rezene icine bi cay kasigi toz kimyon attim iciyorum. Sizce etkisi olur mu?