Birprensesannesiii3850 Kızlar herkese merhaba kizim 3 4 gundur bogaz enfeksiyonu yasiyor antibiyotik kullaniyoruz dun tuvaletini yapmamisti bugun yapti resmen kına yeşili katıydı ilk defa basima geldi tedirgin oldum basinw gelen varmi acaba
Erva2alya Birprensesannesiii3850 merhaba benimde 4 yaşında kızım koyu yeşil kaka yaptı normal mi sizin bir sorun oldumu bende endiselendim
Birprensesannesiii3850 Tombikdonerartikcokpahali daha oncede antibiyotik kullandik ilk defa basima geldi o yuzfen korktum