Tugcekus Kızlar merhaba rota aşısı yaptırmak istiyorum yan etkisi yaşayan oldu mu doktora sordum bi yan etkisi yok dedi içinizde yaptıran var mı birde hangi markayı yaptırdınız
Elenor17 Yaptırdım üstelik bebegim süt yumurta alerjisi var. 2 gün karnı cok guruldadı gazı oldu ishal gibi kaka yaptı günde 2 kez o kadar bizi çok rahatsız etmedi şükür
Ea_annesi Birincide gaz yaptı iki gün cok ikinciside bi sorun yasamdk ama ilkini vurundgmz zamanlr zaten gazlı bi bebektık cok arttırdı
benoyleuygungordum___ @Tugcekus bı 15 dkk sonra besleyin diyor doktor kussa bile ilaç mideye yapisiyormus boşa gitmiyormus kussa bile doktorum o şekilde demişti