DenizAlpinAnnesi gazı var maalesef😔 bizde öyleydik korkma geçecek...sürekli emme isteğide o yüzden... çok sakin ol,endişelenme... bizim gazımızı bir tek nurse harweys gaz damlası geçirmişti... günde 3 defa 8 saat ara ile 5 damla damlatıyorduk ve pamuk gibi uyuyordu... içtiğim,yediğim rezene çayları,kimyonlu sular falan hak getire😊 buarada kakasını yapması gazının az biraz çıkmasını sağlar 😊