Kızlar selam 10aylık bebeğim var 2 gündür ishal çok fazla bilşey yemediği için sürekli ıkınıyor kakada gelmediği için zorluyor ve minik minik pembemsi kan geliyor tahlilde yapıldı negatif sonçları,probiyotikte kullanıyorum ama tavsiyeniz varmı süt alerjisi oldğu için yoğurt demeyin lütfen,patates çorba yediriyruz azda olsa,ıkınırken zorlanıyor poposuda pişik olmuş canıda yanıyor bilgisi yaptığı uyguladığı birşey varsa sevinirim