Merhaba oğlum dört aylık ve yine grip oldu önce kızım oluyor okuldan taşıyor ikisi öksürük kızım için biseyker veriyorum ama oğlum için ne yapabilirim grip ses kisik öksürük kısır döngü gibi bir ay olmadan iki kere hasta oldular oğlum mama besleniyor onun için ne yapabilirim