Kakulili leylmom bu zamanlarda bebek kilo alıyo ve sivilceleniyor. Bizimki de olmuştu. Herhangi bir şey sürmenin faydası olmadı. Anne sütü oldukça besleyici mikroorganizmaların üreyebileceği bir ortam oluşturabilir. Bunun yerine temiz tutun. 40-50 gün civarı kendiliğinden geciyo.
Ea_annesi leylmom nasıl görmek lazım ama benzer bi durum yaşadım doktoru anne sütündeki hormanlar iniş cıkıslı suan dedı o yüzden oluyormuş 40nız cıktktan sonra düzelmeye baslar kalmaz bişy hormanlarda dengelnyo yeni hamleliktn cıktk
ymybaby İsilik mi sivilce mi sivilceyse öpüldüğü için olabilir isilikse sık ılık duş bir de kalın giydirme bebeği terli kıyafetler de sürekli değişmeli geçiyor 2 3 güne
leylmom ymybaby yok sivilce . Biri sönüyor biri çıkıyor. Evde sadece babasıyla ben varım . Öpüyoz diye olabilir mi acaba
ymybaby leylmom öpmektendir o zaman öpmeyin bizim ağzımız pis onlar bizim mikroplarımıza alışkın değil
janemarple Benim bebeğim çok sivilce çıkardı, şimdi 42 günlük geçti. Hiç yüzünden öpmedik, doktor hormonal olduğunu söyledi, normalmiş yani. Zamanla geçecektir
janemarple janemarple mustela cicastela krem sürdüm , etkisi oldu mu bilemiyorum ama geçti şu an hiç yok.