Oglum 3 ayını yeni doldurdu bu aralar gece bazen gündüz de uyaninca bakıyorum bezi sızdırmış. Nerdeyse 7 kilo ve canbebe nin 4 numarasini kullaniyoruz 7 ila 14 kilo için yazıyor üstünde. Acaba beden dolayi mi büyük mu geldi yoksa sünnet daha ettirmedik küçük ya Kıyamıyoruz ondan mi oluyor? Bir fikir verin lütfen ne yapmam lazım?