Bebeğim 8 aylık 50 santim var yok yataktan düştü halıya. Kafasını vurdumu vurmadımı bilmiyoruz görmedim o esnada sese ve ağlamaya uyandım. Çok yüksek bir ses olmadı. Hastaneye götürdük hiç bir sorun yoktu ilk anda da olmadı. Bir saat geçti sonra tekrar götürdük yine yoktu. Ben iki gündür sünizitlerimden rahatsızdım bebeğimde benle uyuyan bir bebek. Ateşim olmadı ama titremem vardı. Ben dün iyi oldum gecesine bebeğim ateşlendi 38.5 gibi oluyor düşürebiliyorum ama tekrar çıkıyor. 24 saatide tamamladık. Başka hiç bir belirti yok aynı bende ki gibi halsizlik var yavrumda. Her şeyi normal. Burun akıntısı yok öksürük yok. Diş dicem olamaz 38.5 oluyor. Düşme sonrası böyle bir şey olabilir mi? Açık yarası morluğu şişliği bile yok. Hastalık mıdır? Acile götürüp kan vermekte istemiyorum çok kan aldılar bebeğimden. Düşme sonrası mümkün mü?