dddy Merhaba anneler 🤗 Bebeğim 1 buçuk aylık çok şükür fazla gazlı bi bebek değil ben yine de korkumdan mercimek çorbası kuru fasulye nohut vs yemiyorum gaz yapıyor diye doğru düzgün meyve yemiyorum acı yemiyorum buna ne zamana kadar devam etmeliyim sizler dikkat ediyor musunuz ?
Gizemre dddy benim bebeğimde 1 buçuk aylık çok şükür fazla gazlı değil ama ben herşeyden yedim bu zamana kadar gazı olmadı ve olduğu zamanlarda çıkarıyo zaten onlarda rutin gazlarımız emdikten sonra fln 😄
Mucizemveben dddy yemeklerimin çeşitliliği Makarna pilav 😂😂 hamilelik döneminden daha çok kilo alcam bu şekilde ama çaresizlikten sırf o ağlama krizleri gelmesin olmasın diye 🤦🏻♀️
Deniz2961 dddy bnde onları kullnmıyrm ama Bı arkds kimyon koyayqrk her seyı yyrm yemeklere cesaret edemedim cıglıkları geldi kulagma😂
KumsalPoyraz Çok şükür gazlı değil bebeklerim kolayda çıkarıyorlar gazlarını bende o yüzden rahat davranıyorum