glsh25 benimki 40.dk uyanıyordu. Büyüdükçe düzeliyor , uyku eğitimi bana göre bebeğe çaresizliği öğretmekten başka bir şey değil ama siz bilirsiniz. Uykusuzluğa zamanla alışıyorsunuz 20 aydır 3 saatten fazla kesintisiz uyumadım ama uyku eğitimi vermediğim için mutluyum😊 pışpışla kendiniz yapabilirsiniz 6.aydan sonra