Benim bebeğimde 1 hafta çok kötüydü ben hem kendim içtim 200 ml suya 1 tatlı kaşığı granül rezene yani bi bardak suya koyup içiyordum bebeğe de 30 cc kadar içiyordum zaten günde 30 cc bebek için yeterli oluyor bi zararı yok diye biliyorum metabolizmayı çalıştırıyor bide rahatlatıyor yani bizde işe yaradı bide süt artıyor sağlıkla büyütün bebeğinizi bu günler geçici biz 3 aylık olduk hepsi bitiyor 🫶🏻🥲