vaveyla_1 Daha önce hiç kullanmadım şimdi uygulamayı indirdim baktım bi, şimdi bişey sorucam bişey satarken kargoyu biz mi ödüyoruz
Gmzcn vaveyla_1 dolap uygulamasında kargoyu satıcının belirlediği ksii ödüyor ama cok kesinti oluyor satıcıdanda
Nacafa vaveyla_1 eskiden siz nasıl isterseniz öyleydi ama şimdi 250 TL üzeri tüm kargoları satıcı ödüyor
Annis-ogul vaveyla_1 250 tl üzeri icin satıcı dan ödeme kesiliyor. Ona göre birsey satarken kargo parasını da ekleyip satın ki zarariniz olmasin . Senin tercihine de bağlı 250 tl altı birsey satıp kargoyu yine kendin de ödeyebilirsin . Kargo ve ürün kesinti ücretini hesaba katarakt fiysf belirlemelisin
vaveyla_1 bananeabiya onada baktım bütün kargolar bedava diyo alıcı için mi geçerli satıcı mı anlamadım
atlasdnz vaveyla_1 ürünü satış için yüklerken kargo seçeneğini siz belirliyorsunuz normalde ama 250 TL ve üzeri ürünlerde kargo otomatik olarak satıcıdan kesiliyor.
sezer2022 vaveyla_1 ürün yüklerken sana soruyor,, kargoyu kim ödesin diye Yani sen seçiyorsun 🤗 Gardropsta bedava diyor ama hizmet bedeli altında 35 lira alıyor, ürün alan kişiden (bu arada gardrops daha iyi komisyon kesmiyor)