Merhaba sevgili anneler,
Uzun zamandır otizim korkusuyla baş etmeye çalısıyorum. 22 aylık bir oğlum var yok tekerlek çevirdi yok ismine baktı yok işaret etmedi her dönemi kafama taktım sükğr hepsini zamanında yaptı. Şimdi de önüme düşen bir video yine korkularımı hatırlattı. Oğlum dışarıda sürekli yerde yatar anlamsız sekilde uzanır biraz oynar sonra yine uzanır bununda otizim belirtisi olduğunu söylemişler. Avm de yatar parkta yatar anlamsız her yerde yatar. Sizinde bebeğinizin böyle ara ara dısarda yere tarama huyu var mıdır cvp verirsiniz çok sevinirim