bbbnnndzf merhaba uzun süre olduğundan sormak istedim banada 1,5 sene oldu da bu süre zarfında afet bitiminse. Sonra beyaz şeffaf uzayan akıntı gelşyor ya o akıntının içinde kan vardı bi kez geldi sonra yine şeffaf gelmeye devam ediyor enfeksiyon vardı acaba ondna mı oldu kayma fln varmıdır bilmiyorum ekimde yerindeydi ama sizde oldumu böyle leke gibi kan