S_x_w neslyyy evet benim kızımın oldu ama el ayak ağız hastalığı geçirdi bu şekilde olup sonra o üst katman düşüyor alttan yeni tırnak geliyor ama malesef şekilsiz ve çabuk kırılan bir yapıda oluyor..ablası da küçükken el ayak ağız geçirmişti ve onda da olmuştu şimdi hala kırılır ayak tırnakları
Meryy Oyy kokusu ta buraya geldi❤️🥰 bebek ayaklarina bayiliyorum iki oglum var ayaklarini ope ope buyuttum🥰❤️ ustte kalsin diye yaziyorum canim
1anne1bebek___ Benim oğlumun da ayak baş parmak tırnakları böyle neden bilmiyorum çok şekilsiz ve cansız
neslyyy S_x_w aaa canım bizde 2 ay kadar önce el ayak hastalığı geçirdik üst hatta el baş parmağının tırnağı kavladı düştü bizde bir yere sıkıştırdı oldu sandık. Ayak tırnakları hep cansızdı ama böyle sararıp dökülüyor gibi değildi
bananeabiya neslyyy anladım canım kullan öyleyse geçmezse gidersin yine ben de ilk kez gördüm pek bilgim yok maalesef 😔
1anne1bebek___ neslyyy kesinlikle şurup içmiyor bilemiyorum bende bi eczacıya danışıp krem almayı düşünüyorum
1bebi1anni neslyyy bizim 9 ay öyleydi 10. Ayda uzadıkça düzeldi ucunda çok az bir kısmı kaldı. Belki zamanlar düzelir çünkü batık oluyordu yavrumun ayağı ayakkabı vs giymemesine rağmen hemen kızarıyordu kenarı şişiyordu, umarım öyle olmaz