Memede mayışınca hemen yatağına alın o şekilde uyusun. Ben o şekilde çok rahat ettim henüz uykuya yada size direnecek güçte değil. Akşamları da 40 günden sonra saat 8 de yıkayıp emzirip uyuttum tabi ataktayız şimdi ama normal düzeni bu şekilde çocuklar düzen seviyor bu arada ne yaparsanız yapın ama sürekli yaptığınız bir alışkanlığınız rutininiz olsun ilerde çok ekmeğini yersiniz inanın. Emzirip yatırın ağlarsa pış pış yapın yada kucağa alın sakinleşince yine yatağına koyun