deli_bir_hatun Bebeğim 20 gün sonra 1 yaşında olucak bir haftadır inek sütü veriyorum Aptamil veriyordum artık reddediyor istemiyor şimdi sorum bu normal inek sutumu versem dahabiyi yoksa inek sütüne benzeyen devam sütü mü versem hangisi daha faydalı?
rainayaz deli_bir_hatun ben 1 yaş devam sütü kullanıyorum bizim bebekte 13 aylıkken reddetmeye başladı mamayı 🥲
kutubebegimmm deli_bir_hatun benim kızım 2,5 yaşında hiçbir şey yemiyor diye 5 gün inek sütü verdim (paket) kabız oldu poposu kanadı kakasını yapamadı kan ter içinde kaldı çok ağladı lavman yapmak zorunda kaldım 😓 çok pişman oldum verdiğime
1bebi1anni deli_bir_hatun doktorumuz 1 yaşıdnan sonra inek sütü önerdi hatta ben ön yargıyla yaklaştım yok süt verilmesin vs diyenler yüsünden “inek sütünün yerini neyle doldurabileceğinizi sanıyorsunuz?” Dedi ve haklıydı
Iremylcnkya07 Valla ben paket süt veriyorum 1 yaş sonrası devam sütü verdim ama çok şekerli geldi bana onlar paket süt veriyorum ama verilemez diyen çok çıkıyor bilmiyorum ebenizi arayıp sorun bence bende bilgi almak için aramayı düşünüyorum
1bebi1anni Ess92 devam sütü mamalara deniyor. 1 yaş üstü mamalar. Mesela aptamil 4 bir devam sütü. Sadece bazı markalar sütlerine devam sütü yazıyor. Bazı doktorlar inek sütü yerine devam sütü önerdiği için bir pazarlama stratejisi.
deli_bir_hatun Ess92 aynı ama inek sütünün içinden bebeklere zararlı olan maddeler çıkarılır yerine bebeğe faydalı olan maddeler eklenip bebeklere Özel bir süt elde edilir
deli_bir_hatun kutubebegimmm ama sizin yaptığınız da yanlıştır herşeyin fazlası zarar ben yemek haricî günde sadece 2 kere süt veriyorum kızıma
busraaan0 deli_bir_hatun inek sütü malesef bağımlılık yapıyor kabiz yapiyor iştah kesiyor. Normalde geceleri uyanmayan kızım inek sütünden sonra geceleri uyanmaya basladi süt içmeden uyumadi. Kabız oldu. Bağımlılık yaptığına dair doktorlar da uyarıda bulunuyor
deli_bir_hatun busraaan0 fazla verilirse evet dediğiniz olabilir diye düşünüyorum ama ben günde sadece 2 kere veriyorum genel olarak yemek meyve vs veriyorum
Irmakmelegim deli_bir_hatun valla kziim 26.5 aylık daha hiç vermedim doktorumuz inek sütü veya devam sütü hiç onermedi hiç bir yararı olmadığını söylemişti bize zararları daha çok dedi hala günde 1 kez mama İçiyoruz oda gece uykusunda okdr yemek yemesi iyi o yüzden sorun olmuyor eskiden 2 kez içiyordu öğlen de şimdi öğlen yemek yediği için maması uyuyor ama gece arıyor mama yani yohurt ayran kefir verin daha sağlıklı kızım herhun günde 2 kavanoz 250 gr kavanozlar yogurt yer mesela
kutubebegimmm deli_bir_hatun günde maksimum 2 bardak içmişti o süreçte zaten yemek yemeyen iştahı olmayan bir çocuk ne kadar içebilir ki en fazla
babyyyy1 deli_bir_hatun inek sütünü mama yerine mi kullanacaksınız oğlum da 20 gün sonra 1 yaşına girecek şuan da sadece geceleri mama yiyor gündüz aramıyor gece aciktiginda mama yerine süt verilir mi ayy bende merak ettim
deli_bir_hatun babyyyy1 şimdi İNEK sütü veriyorum zaten 20 gündür baya kilo aldı iştahı açıldı öğlen 12 gibi ve gece yatmadan veriyorum sadece diğer öğünlerde yemek yiyor zaten ama kimisi inek sütü gibi bebeklere Özel olan sütten veriyor 1 yaş devam sütü onumu versem acaba diyorum ama faydasını gördüm inek sütünün kızım hızlı kilo aldı 20 günde
deli_bir_hatun ikibaloglanannesi Aptamil devam sütü değil 1 yaş devam sütü dimi hani pınar içim bebeklere Özel ürettikleri ondan bahsediyorsunuz sizde dimi?
joyfulmom deli_bir_hatun ben günde bir yada iki kez inek sütü veriyorum kabız da olmuyor çünkü gün içinde zaten yemek yiyor içtiği süt bir bardak kadar oda uykudan önce
deli_bir_hatun joyfulmom aynen bende öyle günde 2 kere sadece öğlen uykudan önce ve gece yatmadan önce onun dışında yemek yiyor iştahı kesilmedi tam tersi açıldı mamayı biraktigimzdan beri kiloda aldı kabız sorunuda yok normal inek sütü veriyorum sizde öylemi?
deli_bir_hatun Irmakmelegim yoğurt veriyorum her yemekte ayran da içiyorum ama yatmadan önce illaki ağlıyor bişey içmek istiyor biberonla
Merve_4141 Irmakmelegim benim kızım 2 buçuk yaşında hala sma kullanıyoruz gece uykusundan illa kalıp az da olsa içiyor nasıl bırakcaz bacım bilmiyorum delircem 😂😂