Kızlar selam.Bebeğim mamayla besleniyor öncelikle onu söyleyeyim.Ben nezle oldum ardından da korumama rağmen o da oldu.Burnu çok tıkanıyor ve hırıltılı nefesi var.Eşim şimdi serum fizyolojik almaya çıktı ama nebulizatör de almasını söyleyeyim mi? Var mı kullanan? Veya bizimle benzer durum yaşayan :(