Delirecem valla delirecem sürekli mi ağlar bi bebek hiç bişeyden tatmin olmuyor hiç bişey onu sakinleştirmiyor uslu çocuk nasıl olur da böyle katlanılmaz oldu çocuğuma çok üzülüyorum sabır göstermeye çalışıyorum illaki istesem de istemesem de sesim yükseliyor ne zman bitecek bu sendrom mu neyse valla yıprandım hergün ağlıyorum