ikitosbikannesi bizde mama meme olarak gidiyoruz 1 aylık bebeğim, sütüm var ama dediğiniz gibi doymuyor ve iştahlı bir bebek. mamayı doktor önerdi. her zaman önceliğim meme, saat tutmuyorum her acıktığında meme teklif ediyorum, doymadığında ve cok ağladığında göğüslerimde boşalmışsa mama takviyesi yapıyorum günde 2-3 kez mama ile destekliyorum kilo alımımızda cok iyi şükür