Annesevval Arkadşalar merhaba bebeğim 4 aylık eğitim veriyorum beşikte yanında iken uyduktan sonra gitmeli miyim yani güvenli bağlanmaya zarar vermemek adına soruyorum, bu ilk deneyişim çünkü beni görmedikten sonra kötü hisseder mi teşekkür ederim şimdiden
Onemomonebaby Bence uyku egitimini 5 aydan sonra verin diyolar snde 4. Ay atagini atlat sonra ver istersen
Hndsmom Merakımdan soruyorum yanlış anlamayın da 4. Ay erken değil mi acaba gaz sancıları felan geçti mi tamamen ? Biz de 3. Ayı doldurduk ama hala sancılarımız var o yüzden sordum yoksa kaliteli uyku çok önemli