MinyonZ Kızlar bebeğim 3 aylık bugun 3. Gün kakasını yapamıyor ve huzursuzlaniyor. En son yaptığı kakasinda cok az kirmizilik vardi ve sümüksüydü. İnek sütü alerjisi olabilir mi diye 3 gündür süt ürünleri yemiyorum. Ama 3 gündür de kaka yapmıyor 🤔 napicaz
MinyonZ ElizBigemsmsk bebeğimin keyfi yerinde. Doktora gittik süt ürünlerini tamamen kestik 15 gün keseceğiz. 15 gün sonra tekrar kontrole gideceğiz. Kestiğimizden beri hic kanlı olmadı kakası gerçi henüz iki kere yaptı kakasını ama