Snurdemir Merhaba arkadaşlar oğlumun tırnağında böyle bi şey var yıllardır zamanla büyüyorda doktor siğil dedi ilaç verdi ama yaktığı için oğlum sürdürmüyor başka nasıl geçirebilirim?
hayalperest2310 Snurdemir bizim memlekette cami hocasında okuturlardı geçerdi de varsa sorabilirsiniz cami hocasından
ElisaMom_ Snurdemir cildiye götürdünüz mü yakarak geçer o ilaç surdurmuyorsa bebeğiniz bende de vardı doktora gidip yaktırıyordum 10 güne kadar geçmişti hatta
Snurdemir ElisaMom_ götürdüm ilaç verdi işte o yakıyor diye oğlum sürdürmüyor kendisine biz bi şey yapamayız daha küçük dedi doktor yapıyor mu doktorlar müdahale?
ElisaMom_ Snurdemir ya geçmiş olsun başkada bilgim yok malesef,banada sıvı bişey vermişti adını hatırlamıyorum oda iyi geliyor hiç yakmıyor