Fatma34hak uyaran eksikliği de olabilir. Yani umarım öyledir. İşaret parmağını kullanmaması, tekerlek çevirmesi (oyuncakları amaca göre oynamaması), bazı şeyleri tekrar tekrar yapması gibi belirtiler var gibş gösteriyor ama dediğim gibi uyaran eksikliği de olabilir. Açık konuşacağım, bebeğiniz bu seviyedeykwn ekranı acilen sıfırlamalı ve eksiklerini giderecek etkinlikler yapmalısınız. Ayrıca bir uzmanla görüşüp ona göre ilerlemelisiniz. Y eew