Umutunannesi_ Gazlı bı bebeğim var evolvia mama aldım denemek için gaz yapmadı evet ama ishal yaptı normal bı durummudur gecici mi acaba kullananlar memnunmu
Unicorn67 Umutunannesi_ biz yenidoğan doneminde kullandık ama ishal yapmamisti memnunduk gaz yapıyordu benim bebegimede Bebelac Golda geçtik memnunuz şuan