Eslinapapatya Arkadaşlar bizim evimiz ayrıydı o şekilde evlendik ama evledniğimde eşimle köye kaynanamlarda kalmaya geldik 3 yıl oluyor tabi ben kandırıldığım için ne bir eşya ne bir şey getiremedim bir bavulla elde ne varsa öyle kaldım sonra hamilelik falan derken elbiselerim bana olmadı artık hepside düğünde almıştım daha da var onları da atacağım ve benim köydede ne bir dolabım ne bir şeyim var valizde kalıyor eşyalarım ütüsüz o yüzden kullandığımda ütülüyorum artık gecelik iç çamaşır falan herşey var yeni etiketli hiç kullanılmamış elime geçince onlarıda atacağım parayada ihityacım var bu yüzden ucuza satıyorum
Benboyleyimm Asla kötü niyetle yazmıyorum postlariniza baktım eşiniz bu kadar şey yaşatıyor aileniz sabret diyor arkanizda değil siz daha 2.yi istiyorsunuz kandirildim diyorsunuz bence Rabbim size ikinciyi vermemekle sizi kurtariyor haberiniz yok 1 tane olmuş daha düze çıkmadan ne ikinci merakı yapmayin lütfen