13 aylık oğlum var ve sese çok çabuk uyaniyor eşim de vardiyalı çalışıyor. Horladigi zamanlar uyaniyor delirice aşırı horlamasada ses uyandırıyor başka odada uyumayı denedi eşim ama ayrı yatak istemiyor. Bebeğimin odasını ayirsam mı erken mi bilemedim gece sık uyaniyor ama belki tek odada uyursa uyanmaz diyorum bilemedim