Süreç hakkında yukarıda yazılanlara katılıyorum. Onay mailine cevap verip, gümrük ödemesini yaptığınıza dair evrakı gümrükleme firmasına gönderirseniz paketinizin size ulaşması hiç sıkıntı olmuyor. Aşama aşama bilgilendiriliyorsunuz zaten. Benim önerim toplam alışverişiniz 150 euroyu geçmesin. Benim 150 eurodan yüksek alışverişlerim de oldu. En son Eylül ayındakinden örnek vereyim, yüzde 110a yaklaşık vergi ödedim. Bunu ben kabul edip ödedim. Sizi zorlamıyorlar almak zorundasınız diye. Ödeyeceğiniz vergi de maille bildiriliyor. Ondan önce yaptığım alışveriş ama 150 euro altındaydı ve arkadaşların da dediği gibi yüzde 30 sadece vergi ödüyorsunuz. Buda her türlü Türkiye’deki markalardan ucuza geliyor ayakkabıları özellikle. Kalıp konusunda ise 3 aylık 7 kilo olan kızıma 6-9 alıyorum tam geliyor. Kızım şu anda da h&m’nin 6-9 unu giyiyor kıyas isterseniz. E bebekle karsilastirmiyorum onun kalıpları çok küçük.