__brna__ Normalde ek gıda olarak seven yiyen bir bebekti. Bu aralar mamayı kesmeye calisiyorum acaba ondan mı yememeye başladı ki ya :( ama mamayida bir sabah bide akşam aliyodu. Normalde güzel yiyordu. Off offf:(
Damlanurrr __brna__ dönem dönem bebeklerin bu şekilde oluyor korkmayın ve hiç üstüne düşmeyin kafanızı takmayın geçiyor ben 12 aylıkken bıraktım mamayi çok dönem dönem bebeğimin de yemediği iştahsız olduğu zamanlar oldu ama geçiyor
Fundaselina __brna__ biz mamayı 13 aylıkken bırakıp devam sütüne geçmiştik canım. Mamanın bi faydası olmaz artık bırakmalısınız. İştahsızlık dönem dönem oluyor bizde de geçen ay olmuştu çok şükür geçti.
Deletedmon_69 __brna__ şey çok ağlayıp istediyse normal düzenini bozması. Yemeyi tamamen kesmesi unutturarak yapsanız? Nasıl olur bilmiyorumda. Uyku eğitimi vereyim dedim yemeyi falan tak kesti huzursuzluktan vs. Dedim ne yapıyosam ağlatmadan yapmam lazım düzelttş yine. Maalesef
__brna__ Damlanurrr Off doğru söylüyorsunuz. Bende çok üzgünüm. Çünkü bir anda kesildi yemesi. İnşallah dediğiniz gibi bir an önce geçer. Üzüntüden bende yememeye başladım:( yorumunuz için çok teşekkür ediyorum♥️🙏
Damlanurrr __brna__ sizi hissettiklerinin çok iyi anlıyorum zaman verin ve ne yiyosa onu verin onun dışında zorlamayın ve üstüne gitmeyin inanın geçiyor kendinizi de yıpratmaya rica ederim ne demek
__brna__ stillwasser 18 aylık oldu cnku. Ek gıdayı çok güzel yiyordu ki son 2 gündür kötü gidiyoruz bakalm nolucak. Doktorumzda gayet iyi yiyo kilosu boyuda ideal bı faydası yok artk kesebilirsiniz ve hatta kesin dedi
stillwasser __brna__ mamanin kilo boy ile alakası yok ki normal bir anne sutu gibi 2 yasa kadar verilmesi gerekiyor benim oğlumda gunde 2 kere iciyor ek gıdası da guzel yiyor mama icin yemek yemediğini düşünmüyorum
Anne-prenses Bizde 22 aylığız bizede aynısını dedi doktor ama bence mama yiyorsa çocuk yemekle doymuyor bende sizin gibi bırakmaya çalıştım hastalandı geri başladım sonuçta anne sütü gibi onada ihtiyacı var ben zorlamıyorum kendi ne zaman isterse bırakacağız yeterli sağlıklı olsun
__brna__ Anne-prenses Doktorumuz kendisinin bırakması zor olur ama şimdiden bırakmalısınız diyip durdu yaa. O yüzden telaş edindim. Ya birakamazsa diye. Sonuçta tabikide güzel yemekler yesin istiyorum sağlıklı şeyler yesin istiyorum
__brna__ stillwasser Ama ya kendi birakamazsa. Ben şimdiden karar kıldım birakmaya ya. Sonuçta anne sütünü 2 yaşından sonra kesmeye calsiiyolar ve zor olabiliyor. Şuan herşey yolundayken kesmek istedim açıkçası ya
Deletedmom_112 stillwasser benim kızıma da doktor artık normal yiyeceklerden tüm vitamin ihtiyacını karşılayabilir zaten kilosu normalin üzerinde boyuda iyi çocuğu obez yaparsın mamayı bırakın diyerek,16 aylıkkenbıraktırdı, oda sadece 2 kere uyurken içiyordu.
zeynep91 __brna__ gayet normal 12 kılo olması o ayda bsnm kzda öyleydi hatta ⅚ ay almadı boya gitti artk eskisi gibi kılo almıcaklar gram alırlar ancak 24 aylık suan 13 kılo 93 cm yani dusunun 6 ayda 1 kılo aldı
stillwasser __brna__ su an sizin çocuğunuz 2 yasinda degol ama arada 6 ay var bebeginiz icmek istiyor bırakın icsin neden engel oluyorsunuz
__brna__ stillwasser ben anlatamadım sanırım size. Bu benim keyfi verdiğim bir karar değil. Doktorumuz bize gayet güzel yemek yiyor artık aliskanlik mama bebeğiniz için yatmadan muhallebi tarzda yedirerek gece uyanıp uyanmadigini anlayabiliriz dedi. Muhallebi yapıp yedriyorm ve gece uyanmiyo. Sadece ara ogunlerimiz biraz aksaklığa uğradı. Yani doktorumuz dedi yavaştan kesin diye anlatabiliyor muyum. Sabah hala aliyo akşamı suanlik biraktik
__brna__ stillwasser bir önceki postuma bakarsaniz doktorumun artık kesmem gerektiğini söylediğini yazdım zaten
Damlanurrr __brna__ kendinizi boşuna tüketmeyin inan bundan bir süre önce bizde mamayi bıraktık 2 doktora götürdüm bunun için hangi anne ister çocuğu mamayi bıraksın yada hangi anne bebeğinin kötülüğünü ister burda bende bebeğime mamayi biraktirdim diyince kizilca kıyamet koptu herkesin anneliği kendine siz çocuğunuzu en iyi bilensiniz ben mamayi biriktirdiğim için öyle bir linç yedim ki ertesi gün aldım doktora götürdüm bir yanlış mı yaptım diye inanın kendi anneligini sorgulatiyorlar insana burda takmayın kafanıza o bebeğin annesi sizsiniz neyin onun için en iyi olacağını siz bilir ve karar verirsiniz
stillwasser __brna__ hanımefendi bende size diyorum ki yemegin yeri ayrı mamanin yeri ayrı hiçbiri birbirinin yerini tutmaz anne sutu mantığı ile düşünün ben hen ara öğün ara öğün hemde mamaya zaman ayirabiliyorum yani mantikli olan bu zaten neyse siz bilirsiniz nasil bi dr onu da cozemedim
__brna__ Damlanurrr Kesinlikle çok doğru söylediniz. Dediğiniz gibi bende istermiyim bebeğim bıraksın. Bebeğim kötü olsun hele hiç ister miyim. Ama dediğiniz gibi çocuğumu iyi tanıyorum. Doktorumada guveniyorum. Yazdiklariniz benim için çok çok kıymetli. Hele bana inanın gececek diyosunuz ya ferahlık geliyo kalbime♥️🙏Gecicegine inanıyorum üzerine gitmemeye calsiiyorum. Üzülmeye calsiiyorm. Bunun daha da iyiyiz çok skur. Eminmki daha da iyi olacaz♥️🙏iyiki yazdinizzz iyikii🙏🙏
__brna__ stillwasser Bakın elbette hepsinin yeri ayrı. Benimde kızım sizinki gibi hem mama hem yemek yerdi. Ama şunu anlatamiyoruz sanırım size. Mamayı bırakıp bir denemeye geçin. Bebeğiniz hala mutkuysa ve yemeklerden gerekli vitamini alıyorsa mamaya gerek yokki. Çünkü zaten mamanın icndekilerde nohut fasulyenin toz edilmiş hali. Bir süre sonra artık aliskanlik oluyor cocuklarda. Hani benim doktoruma nasıl doktor anlamadım diyorsunuz ya. Eğer gerckten bebeğin ek gıdayla arası kotuse devam edin diyorlar. Şayet iyise yemesi mama artık bebek için alışkanlık. Biz bugn 5 rutinimizdeyiz. 2 gün bı yemesi kötü oldu gibiydi bugünse çok skur yerine oturdu. İsterseniz siz başka bir doktora daha sorun demek istediğimi anlarsınız. Sevgilerle. Güzel anne🙏
stillwasser __brna__ biz sizinle anlaşamadık bu konuda drum cok güvendiğim birisi "cocuk doktorum "diye instagramdan aratirsaniz görürsünüz dalında başarılı bir dr ben hiçbir drun ek gida ile arasi iyiyse anne sütünü kes dedigini duymadim mama da ayni şekilde anne sutu gibi 2 yasina kadar verilir siz bilirsiniz güzel anne karar sizin kararınız