Biprensannesig Kızlar bu antbytklerde ustte bı cızgı daha yokmuydu bu kadar antbyk iki gunde biter ben anlamadm üretim hatasımı kullanan varmı ?
SevimliHayaletCasper Biprensannesig bizde kullanıyoruz şuan ama bizimki sanırım farklı çeşidi. Siz kaç ml kullanacaksınız bir dozu?
Mmeelliikkeee Biprensannesig şişede ki etiket gayet açıklayıcı yazmış aslında hazırlamayı çizgiye gelmeden ⅔ e kadar su koyup (hazır kaynatılmış soğumuş) iyice çalkala biraz bekle sonra çizgiye tamamla suyu. Zaten 50 ml muhtemelen ölçek 5 ml sabah akşam 5 günlük bi ilaç
Biprensannesig Mmeelliikkeee onu okudum anladım fakat kullandgm diger antbytklerde ortada bi cizgi üsttede bi cizgi daha oluyordu bunda sadeceortada olunca o yuzden sordum az geldi gözüme
Biprensannesig Noname21 onu okudum fakat gozume az geldi acaba ustteki cizgi yokmu kullanan varsa onda vardır vs yanlıslık varsa anlayayım diye actım postu