Femme1 ben doktorun tavsiyesiyle şöyle yol izledim. Biberonla ne kadar veriyorsam daha azını vermeye başladım sonra emzirdim biraz böyle devam ettikten sonra bazı öğünlerde hiç biberon vermedim öyle öyle alıştık. İnşallah siz de alışırsınız. Bir de pozisyon beğenmiyor olabilir oğlum ikisini farklı pozisyonlarda emiyor ben üzerine eğilip memeyi tutturuyorum daha sonra istediği pozisyona getiriyorum