Kızlar bebeğim 11,5 aylık doğduğu ilk gün hastanede bile 2 saat uyumadı tüm kontrolleri yapıldı ama hiçbir sorunu yok. İlk 5 ay gazdandır kolik dediler 24 saat içinde 1 saat uyumadım. 6. Aya girdik bebeğim epilepsi nöbeti geçirdi ilaç kullanmaya başladık yanımda yatırmaya başladım korktuğum için o zamanlar saat başı kalkmaya başlıyordu neyse ilaca vücudu alınmadı, ek gıdaya yeni geçtik ondandır dedim. Şu son zamanlarda geceleri hiç uyumaz oldu gündüzleri ise 10 15 dakika uyuyup kalkıyor doğduğundan beri hep 10 15 dakika fazlası nadir 30 dakika oluyor. Artık rutin yapamıyorum alt üst değişirken kendini parçalıyor kucağımda mayıştırıyorum yanına uzanıp uyutuyorum ama yanından kalktığım an uyanıyor yada her döngüsünde yanına yatmamı istiyor. Artık eşimle yan yana yatamıyoruz birlikte vakit geçiremiyoruz afedersiniz ilişkiye bile giremez olduk aylardır. Epilepsi hastası olduğu için bazı uyku eğitimcileri kabul etmedi. Düzen oturtmaya çalışıyorum olmuyor 1 2 gün güzelse diğer günler çığlık kıyamet kopuyor komşular bisey mi oldu diye kapıya geliyorlar. Artık bebeğim uyusun ıstiyorum bende vakit geçirmek 1 bardak suyumu rahatça icebilmek ıstiyorum 😪😪😪