Kızlar 4 aylık oğlum var. Yarın için doktordan randevu aldık ama eşimle götürelim mi götürmeyelim mi.. çok mu ağlar. Ayakları çok hareketli eve gelince canı çok acır mı.. aman yaptıralım bitsin.. arafta kaldık. Yazı Tura bile attık o derece 🙈 Tecrübelerinize ihtiyacım var.