Aynıları bizdede var, önce kulağını ısırmış şişti kocaman sonra su topladı. Simdi heryerini ısırmış harita gibi yüzü kolları ayakları. Ama ben iki kez sivrisinek yakaladim yatağında, hemde oyle normal sivrisinek değil böyle karincaya benzeyen tuhaf. Dediginiz gbi sadece oglumu ısırıyor bizde birsey yok😔